Els alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic participen en el muntatge de l’equip de so i llums d’un concert

Els alumnes de 1r del CFGS de Manteniment Electrònic van fer la darrera classe del mòdul MP5 (equips d’àudio) en un escenari del Fòrum de les cultures d’Hospitalet de Llobregat. A les 9h30 ja estaven a punt per descarregar els equips i començar a muntar. I així ho van fer amb l’equip de so i de llums.

Un grup es va encarregar de muntar, connectar i configurar tot l’equip que va orientat al públic. Un segon grup ho va fer amb tot l’equip que va orientat als músics, perquè s’escoltin (monitoratge). El tercer grup es va encarregar de tota la microfonia, línies i canvis d’escenari. Finalment, el darrer grup va fer llums. A les 16h es van iniciar les proves i a les 17h ja van aparèixer els músics i artistes del primer grup (Ismael González). Restaven en aquell moment 3 hores de proves i ajustos amb tots els grups que actuaven aquella nit. Tot i que va ser la classe més llarga de tot el curs, s’ho van passar molt bé i van poder aplicar tot allò que havien preparat especialment les darreres setmanes i veure la realitat d’un muntatge d’aquestes característiques.