Els alumnes de l’optativa “Mou-te” de 3r ESO, participen al “FEM DANSA”

El passat dimecres dia 3 de maig es va representar a la Sala gran del Kursaal un espectacle de dansa contemporània i moviment en el què van participar 350 alumnes de diferents centres de secundària del Bages, entre ells, 14 alumnes de 3r d’ESO de l’optativa “Mou-te” de l’Institut lacetània.
El projecte “FEM DANSA” (iniciativa del teatre Kursaal per apropar la dansa als joves), va consistir en preparar-se amb només 8 sessions amb un ballarí professional que anava a classe amb els noies/es, per preparar les coreografies juntament amb la col.laboració i implicació del professorat d’educació Física dels centres participants.
Va ser una experiència única i molt motivadora pels alumnes i, l’espectacle, va ser tot un èxit.
Seguidament ho podeu comprovar amb les següents imatges: