ELS ACCIDENTS DE TRÀNSIT

Un accident de trànsit es produeix quan un vehicle xoca amb un altre vehicle, vianant, animal, restes de la carretera o qualsevol altre obstrucció estacionària, com ara un arbre, un pal o un edifici.

Els accidents de trànsit tenen diverses conseqüències, ja que canvia la vida de la persona que el pateix i la del seu entorn familiar, laboral o social.

Les principals causes per les quals ocorren accidents de trànsit són els factors humans (conduir sota afectes de l’alcohol o narcòtics, saltar-se els senyals de trànsit, conduir distret per l’ús del mòbil…), els factors mecànics (vehicle en condicions no adequades, vehicle en manteniment no adequat…) i els factors climàtics (la boira, el glaç…). El factor humà és la causa de la majoria d’accidents.

A quina hora es concentren els accidents de trànsit a Sabadell?

El nombre d'accidents de trànsit durant l'any 2020 és inferior respecte al 2019 - FÒRUM.ad

Segons les dades de la Direcció General de Trànsit, el divendres és el dia amb una mitjana més elevada d’accidents. El 2019 hi va haver 6234 col·lisions de mitjana a Espanya, un divendres.
Amb les dades del 2019, Galícia, La Rioja i Castella i Lleó són, segons l’informe, les comunitats on el risc de mort per accident de trànsit és més elevat.
Aquest és un enllaç en el qual es poden veure diversos titulars d’alguns dels accidents hi ha hagut.  https://elpais.com/politica/2014/07/22/actualidad/1406065540_515474.html