EL GRAN MISTERI DE HALF LIFE 2 EPISODI 3

 

 

Tal i com us vaig prometre en un antic article, parlaré sobre un dels misteris de HALF-LIFE

Us presento HALF-LIFE 2: EPISODE THREE, un dels misteris més grans de HALF-LIFE.

El projecte va sortir a la llum pel fet que Marc Laidlaw, escriptor de la història de HALF-LIFE, va dir en una entrevista el 2017 el que podia ser aquest joc que no va sortir al públic.

Gordon Freeman, després d’ajudar a la resistència en la lluita contra els combine, ara es dirigeix a l’Antàrtida, a bord de l’Aurora borealis, un vaixell d’Aperture Science.

Això va ser tot el que va dir a l’entrevista.

 

Un temps després d’aquesta, es van filtrar informes sobre el joc en què deia que G-man el personatge més misteriós del joc i el que suposadament controla el pas de Gordon en els jocs, perdria el control després de tant de temps amb Gordon. Durant el joc podríem veure que la mascota d’Alyx Vance comença a entendre el llenguatge de signes.

Segons Laidlaw aquest joc acabaria amb tota la història de HALF-LIFE 2  i donaria pas a una nova entrega d’altres videojocs.

 

 

Durant molt de temps hi va haver una gran teoria sobre la història del joc que es basava en el següent relat:

Adrian Shepard, protagonista de HALF-LIFE: OPPOSING FORCE, desperta a l’església de Ravenhold, la ciutat on Gordon Freeman a HALF-LIFE 2 ha de lluitar contra els zombis que habiten aquest lloc. Quan desperta, es troba amb el pare Gregory: qui controla tots els infectats de la ciutat. El pare li explica que fa experiments en aquest mateix lloc, i que necessita ajuda per liquidar tots els infectats de l’hospital, on hi ha molts medicaments i menjar. Amb el pas del temps, Shepard va passant per les zones de l’hospital i de mica en mica va veient el pare Gregory més estrany, com si s’estigués posant malalt, però no li dona importància. Però és quan acaba la missió que et va encomanar el pare Gregory, quan pots veure que s’ha transformat en un zombie evolucionat, per menjar en excés tants Headcrabs.