EL FINAL DE LA NOSTRA ETAPA

Com ja sabeu s’està acostant el dia de la graduació, i és per aquest motiu que diversos alumnes de 4t ja han començat a organitzar-se perquè surti tot perfecte.

Han començat a pensar ja en els decorats que volen posar, a preparar diverses activitats per recordar els 4 anys passats amb tots els seus companys i companyes, a mirar llocs on sopar, però sobretot a veure si poden llogar algun local per anar-hi després de la graduació i passar-s’ho d’allò més bé amb persones que potser no tornen a veure en molt temps.

Han decidit que soparan al bar de l’institut, i fins i tot estan plantejant de fer un torneig dels esports que més es votin el dia abans de la graduació, on hi participaran el professorat contra l’alumnat.

Com heu pogut veure, ja ho tenen tot molt pensat, però tot i així estarien molt agraïts i agraïdes de poder comptar amb més idees perquè surti tot increïble, i ajudes per muntar tot el decorat uns dies abans de la graduació.

És a dir, si teniu alguna idea ja us podeu comunicar amb els representants de la vostra classe.

Ah, i no us oblideu d’apuntar-vos al torneig.

Aquí us deixem un qüestionari on podeu anar deixant les vostres opinions tant del torneig com de la graduació.

Ei ei, que quasi se’ns oblida! Si teniu fotos o vídeos del vostre pas per l’institut passeu-los al representant de la vostre classe, o escriviu-ho al classroom que s’ha creat

Graduació

Laia Martínez i Claudia Gundín