Concurs de fotografia

La biblioteca, l’Equip directiu i la Revista organitzen un concurs de fotografia per a tot l’alumnat, professorat i personal pas del centre el dia de Sant Jordi.

En aquest concurs els participants hauran de fer una fotografia original on hi aparegui el llibre regalat o autoregalat de Sant Jordi i una rosa

Per premiar les fotografies es tindran en compte els descriptors següents:

• La tècnica. Enfocament i contrast òptim. Disminució de reflexes i punts brillants. Colors nítids i forts.
  • Organització estètica. El llibre i/o la rosa destaquen per sobre els altres elements. Hi ha equilibri entre el primer pla, el tema principal i la profunditat del camp.
  • Creativitat. El tema principal té una forta presència i pot arribar a despertar emocions. La composició de la fotografia és original i integra elements innovadors.

Modalitats que hi poden participar:

• Primer cicle (1r i 2n d’ESO)
  • Segon cicle (3r i 4t d’ESO)
  • Batxillerat (1r i 2n)
  • Cicles Formatius de Grau Mig
  • Cicles Formatius de Grau Superior
  • Professorat i personal pas

Els guanyadors s’emportaran

Una entrada doble de cinema i un val de material escolar

Totes les fotografies s’hauran d’enviar el dia 23 d’abril des de les 00:01 de la matinada fins les 23:59 de la nit al correu: revista@lacetania.cat

En l’assumpte del correu indiqueu la modalitat a la qual opteu el premi i en el cos del correu: nom, cognoms i el curs (en cas del CF també quin Cicle curseu).

Utilitzeu el vostre enginy i habilitats creatives per fer la millor fotografia possible. Molta sort!!!