COMENÇA EL NOU CLUB DE LECTURA DE L’INSTITUT

A l’institut, s’ha començat un nou club de lectura, les primeres sessions del qual van tenir lloc els dies 4 i 5 de maig.

El club de lectura de l’institut Lacetània ja va intentar crear-se fa uns anys, però a causa de la manca de participants, van cancel·lar-lo, però aquest any, gràcies a l’interès i la col·laboració d’una alumna i la Sarai, s’ha tornat a obrir, i afortunadament ha tingut bastant èxit entre alumnes lectors. Com a primera lectura per llegir i comentar s’ha triat La Biblioteca de la Medianoche.

Així que si voleu apuntar-vos al club, aneu a la biblioteca i digueu-ho a la Sarai.

«Entre la vida i la mort hi ha una biblioteca. I els prestatges d’aquesta biblioteca són infinits. Cada llibre dona l’oportunitat de tastar una altra vida que podries haver viscut i comprovar com haurien canviat les coses si haguessis pres altres decisions… Hauries fet alguna cosa de manera diferent si haguessis tingut l’oportunitat?».

Nora Seed apareix, sense saber com, a la Biblioteca de la Mitjanit, on se li ofereix una nova oportunitat per fer les coses bé. Fins aquell moment, la seva vida ha estat marcada per la infelicitat i el penediment. Nora sent que ha defraudat tothom, i també ella mateixa. Però això és a punt de canviar. Els llibres de la Biblioteca de la Mitjanit permetran a Nora viure com si hagués fet les coses d’una altra manera. Amb l’ajuda d’una vella amiga, tindrà l’opció d’esquivar tot allò que es penedeix d’haver fet (o no haver fet), darrere de la vida perfecta. Però les coses no sempre seran com va imaginar que serien, i aviat les seves decisions enfrontaran la Biblioteca i ella mateixa en un perill extrem. La Nora haurà de respondre una darrera pregunta abans que el temps s’esgoti: quina és la millor manera de viure?

BIBLIOTECA DE LA MEDIA NOCHE: Haig, Matt: 9786075507712: Books