Classes Presencials i no Presencials. Novembre i desembre del 2020.

Després de les recomanacions del Departament d’Educació de reduir la presencialitat de l’alumnat de Batxillerat i Formació Professional als centres educatius, informem que:

• Les classes de 1r i 2n de Batxillerat es duran a terme de forma no presencial, una setmana els dimarts i els dijous i altra, els dilluns, dimecres i divendres, és a dir, en dies alterns. Considerem que aquesta mesura és la més equilibrada en el sentit que afecta a totes les matèries de forma igual. A Batxillerat per tant, la setmana que comencem demà dimarts, del 2 al 6 de novembre, només s’impartirà docència de manera virtual el dijous 5. A partir de la setmana següent, els dies de formació online seran dilluns 9, dimecres 11 i divendres 13 de novembre i així successivament. Us enllacem el calendari on s’indiquen els dies presencials i no presencials del Batxillerat fins les vacances de Nadal, els encerclats de color vermell són els no presencials. Aquesta mesura però és provisional i tornarem a les classes 100% presencials a Batxillerat així que la situació sanitària ho permeti.
  • A la Formació Professional ja s’han anat prenent mesures que anaven en la línia de la recomanació del Departament amb la qual cosa les classes es duran a terme de la mateixa manera que ho estan fent fins ara.
  • Als estudis d’ESO la formació continuarà sent 100% presencial.

A l’institut ja portem temps preparant-nos per a aquesta situació i confiem que la podrem superar amb solvència. Intentarem, com sempre, oferir la millor formació al nostre alumnat siguin les circumstàncies que siguin i, en aquestes què ens toca viure ara, també ho farem. No són mesures fàcils d’adoptar però la situació sanitària les requereix, esperem que amb l’ajuda de tothom, alumnat, famílies i professorat, en poguem ensortir. Segur què amb l’ajuda de tothom ens ensortirem.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i la vostra col·laboració.

I cuideu-vos molt si us plau…