Certificats EOI B1-B2 Anglès

La setmana passada es va fer entrega dels certificats corresponents a l’alumnat del nostre institut que va superar la prova d’anglès dels nivells B1 i B2 dins el Programa de Certificació de Llengües Estrangeres que aquest curs ha coordinat la Cristina Domínguez, professora del departament d’idiomes, amb l’EOI de Manresa. Un total de 5 alumnes que estudien en els nivells de 4t d’ESO (Ariadna, Joan i Laia), 1r GM de Gestió Administrativa (Paula), i 1r GS d’Administració i Finances (Hasna) van rebre l’acreditació de nivell B1. D’altra banda, 16 alumnes dels nivells de 4t ESO (Jasneet, Harneet i Ariana), 1r i 2n de Batxillerat (Amina, Elizabeth, Cristina, Nabila, Judit i Hanan), 1r GM de Gestió Administrativa (Alba i Cristina), 1r GM d’Electromecànica de Vehicles Automòbils (Yeray), i 1r GS d’Administració i Finances (Alan, David, Claudia i Mireia) van certificar un nivell B2. Enhorabona a tothom!