Certificació B1-B2 Anglès

PROGRAMA DE CERTIFICACIÓ DE CONEIXEMENTS DE LLENGÜES ESTRANGERES. NIVELLS B1-B2 ANGLÈS.

Un curs més el nostre centre participa en aquest programa amb el suport de l’Escola Oficial d’Idiomes de Manresa.

Una finalitat del Departament d’Idiomes és afavorir el progrés del rendiment acadèmic en les tres llengües estrangeres que impartim. Creiem que impulsant i facilitant la certificació en Anglès B1-B2 del Marc Europeu Comú de Referència (MECR) estimulem la motivació del nostre alumnat, i obrim vies de cooperació entre centres educatius.

Amb el seguiment setmanal de tasques proposades en cursos específics de Classroom, ajudarem 38 alumnes de nivells de 4ESO, Batxillerat, Grau Mitjà i Grau Superior perquè facin front als diferents exercicis al millor possible.

Fins el dia 14 d’abril cal preparar-se!

GOOD LUCK!