AULES D’EMPRENEDORIA A L’INSTITUT LACETÀNIA

L’Institut Lacetània  ha organitzat la primera de les quatre Aules d’Emprenedoria previstes per aquest curs escolar. Concretament, els dies 21 i 22 de setembre, els ponents Joaquín González i Ernest Coma de l’empresa Tamed han dut a terme 8 experiències emprenedores adreçades a l’alumnat de cicles formatius de grau mitjà d’Informàtica i de grau superior de Mecatrònica dins del mòdul professional d’Empresa i Iniciativa Emprenedora.

En aquestes, s’ha treballat com aprofitar les potencialitats d’eines tan importants com el ChatGpt i la Intel·ligència Artificial i, el més important, se’ls hi ha proporcionat recursos per fer-ne una gestió eficient i com aplicar-ho en l’àmbit de l’emprenedoria. El resultat ha estat molt satisfactori, ja que l’alumnat ha gaudit i ha participat activament en tot el procés emprenedor.

Les esmentades sessions s’emmarquen dins del Programa Formatiu d’Aules d’Emprenedoria d’Emprèn FP – Impuls FP del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea – Next Generation EU

L’Institut valora molt positivament aquestes experiències emprenedores ja que suposen un valor afegit molt important en tota la trajectòria emprenedora de l’alumnat.