APROVAR VAL MÉS QUE MAI

Aquest any hem engegat un projecte anomenat M’esforço per tu, col·laborant amb la Fundació Vicente Ferrer. Tenim apadrinada la Guntha, una nena índia que té 6 anys i que viu a Diguvametta, un poble rural d’uns cinc mil habitants. Gràcies a tot l’alumnat que ha aprovat totes les matèries aquest primer trimestre, la Guntha tindrà accés a l’educació i a la sanitat, i a més a més s’han pogut comprar cinc bicicletes perquè joves de l’Índia les utilitzin per anar a l’escola i no abandonin els estudis.

Moltes gràcies a totes i a tots qui us heu esforçat per aprovar, ja sou els seus padrins i padrines! Esperem que el segon trimestre el nombre d’alumnes amb tot aprovat augmenti encara més! Apostem per l’educació, que és el nostre pont cap a un futur amb empoderament!

Us compartim les fotografies del que li enviarem aquest primer trimestre i el vídeo que han fet els alumnes de 1r D al Repte de l’Índia.