Alumnes del CFGS d’Automatització i Robòtica Industrial participen en el CatSkills de Robòtica

Els alumnes Jordi González i Rubén Martos del Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) d’Automatització i Robòtica Industrial (ARI) van participar amb alumnes d’altres instituts catalans en el certamen CatSkills, conretament en l’Skill de Robòtica, el qual va tenir lloc a la seu de l’empresa Universal Robots (UR) de Barcelona.

Els alumnes van haver de resoldre 3 reptes en un temps establert per l’organització i van sortir molt satisfets amb l’experiència, sobretot després de comprovar com van ser capaços de evidenciar les competències adquirides a l’aula.

Des d’aquí felicitar els alumnes i al professorat implicat sense el qual aquesta iniciativa no s’hagués pogut fer realitat.