Alumnes del CFGM de GA guanyen un 1r premi Impuls FP de la Cat. Central

El passat 26 d’abril els alumnes de primer de CFGM de Gestió Administrativa vam ser els guanyadors del primer premi en la categoria de projectes emprenedors de la primera edició dels Premis Impuls FP a la Catalunya Central.

El projecte presentat, porta per nom: LA VIDA EN LÍNIA. Consisteix, en la ideació, la creació i el disseny de 15 pàgines web amb idees de negocis adaptades a la situació actual de Pandèmia.

En totes elles podem trobar noves formes de negoci adaptades al nou context digital. Vols un assessorament de bellesa en línia a través d’una videotrucada? T’interessa participar en un club de lectura en línia? Ets una persona gran i necessites ajuda amb les noves tecnologies? T’agradaria gaudir d’un concert a casa? Necessites joguines pels teus fills?

Els joves del cicle estem molt emocionats amb el premi. No ens ho esperàvem pas, ja que vam presentar un treball fet a classe dins del mòdul de comunicació, va quedar bé, i les professores van decidir animar-nos a presentar-lo al concurs.

L’any vinent hi tornarem!

Ara només ens queda pensar-nos en què invertir els diners del premi.

Enhorabona a tots!