ALUMNES DE 2n DE GESTIÓ ADMINUSTRATIVA PARTICIPEN A LA VII TROBADA D’EMPRESAULA

Els alumnes de 2n de Gestió Administrativa de l’INS LACETÀNIA durant la jornada del 5 de febrer de 2019, han presentat les seves empreses davant d’altres empreses que engloben la Xarxa Empresaula a l’auditori i centre de convencions Axa de Barcelona. La Xarxa està formada per empreses del Cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa i grau superior d’Administració i Finances de diferents Instituts de Catalunya i Espanya.
Al llarg del matí, els alumnes han presentat les seves empreses: Sacs du Monde, Cartbox, Pneumaracing i Sarxius Fadaka, davant d’un públic nombrós format per 650 persones, un total de 92 empreses de la Xarxa Empresaula. A més han participat en networking on han establert relacions comercials amb les empreses participants. Una gran experiència com mostren les imatges.