Alumnes de 2n de DAW visiten el Mobile World Congress

El passat dijous 2 de març els alumnes de segon curs del CFGS de DAW han visitat el MWC, convidats amb motiu de la presentació de l’aplicació guanyadora de la Hackató celebrada al convent de Santa Clara el passat mes de setembre.

El Jordi Vila i el Joan Puig, alumnes de 2n de DAW juntament amb la Glòria, alumna dels grups de formació de la Fundació Convent de Santa Clara, han desenvolupat durant aquests mesos la solució guanyadora de la hackató. La presentació del prototip “advena.cat” es va realitzar a l’estand del Mobile World Barcelona, i va tenir una gran acceptació.

Durant tota la jornada els alumnes van visitar els diferents estands, amb un interès especial en el metavers i la intel·ligència artificial, la robòtica, i les diferents novetats que es van presentar al MWC.

Felicitats per la feina ben feta!