Alumnes dels cicles de DAW i ASIX al congrés de creació de videojocs a la UVic

El passat 29 de març, alumnes de segon curs dels cicles de DAW i d’ASIX van participar en el congrés dins l’àmbit de la multimèdia a la UVic anomenat “Creació de videojocs. Una professió en alça”, una proposta molt interessant per als nostres estudiants. Aquest congrés estava dirigit exclusivament a estudiants de 2n curs de CFGS afins a l’àmbit de la multimèdia i va tenir una duració de 5 hores.

Primer es va fer una ponència a càrrec de Jordi Ministral (cofundador i cap de desenvolupament de Piccolo Studio), amb el títol “Què cal saber per treballar en un estudi de videojocs?”.

Després cada estudiant va poder participar en 2 dels 4 tallers pràctics que s’oferien:

1. Desenvolupament de videojocs amb Unity
2. Disseny i animació 3D
3. Realitat augmentada
4. Desenvolupament d’aplicacions per Android

Al final de l’acte, cada estudiant va rebre un certificat de participació. Aprofitem per agrair a la UVic haver-nos obert les portes per assistir en aquest congrés i també a tots els nostres estudiants que varen assistir-hi amb ganes d’aprendre i conèixer nous horitzons.