30a MOSTRA DE TEATRE ALS INSTITUTS

El passat 24 i 25 de maig, la companyia de teatre extraescolar del nostre institut va representar amb èxit al Teatre Conservatori l’obra “JOAN, EL CENDRÓS”, una mena de “ventafocs” actualitzada, que ens parla dels adolescents i les seves relacions. La direcció i adaptació és de l’ADA Andres i el repartiment d’actrius i actors compta amb els companys: Lara Piquer, Quim Nat de Pobes, Gisela Polo, Laia Camprubí, Anna Peláez, Clàudia Quesada, Zoe Martínez, Robert Quesada, Paula Montero, Joel Bugunyà,  Luz Pérez i Patri Benito. Ho Heu fet genial, Felicitats!

També cal felicitar la perfecta col·laboració de l’alumnat de 4t de l’optativa de dibuix, que han actuat activament en la posada en escena i són:

Xènia Martinez, José Julián Molina, Gerard Bravo, Liudmila Braila, Simina Roncea Núria Akif i Naïs Company.

Cal no oblidar la resta de companys de la mateixa optativa de 4t : Haitam Zakri, Aleksandra Wrobel, Àlex Presti, Miriam Molina, Eva Gonzàlez, Adam El Aloua, Mohamed El Aitor, Kexin Chen, Joshua Hernández i Ismael Amezian.

També de l’optativa d’escenografia de 3r d’ESO: Carla Roberto, Omar EL Yemlahi, Noélia Velásquez, Ayoube El Banan, Jana Soler, Achraf Benayed i Marwan Boukjija, aquest últim ha col·laborat juntament amb la profesora Laura Ramos en el cartell dels 30 anys de Teatre als instituts de Manresa, que ha estat realitzat per la Montse Rosell, la professora de Visual i plàstica i escenografia del nostre centre.

També els nois i noies de Visual i Plàstica de 3r han ajudat amb el disseny dels dibuixos de les projeccions, i amb la construcció de l’escenografia de la peça teatral, tots ells amb l’assessorament de la Montse… Junts heu fet una gran feina d’equip!

També volem agrair al públic de l’institut, l’alumnat de l’ESO, la seva actitud i respecte davant la representació de divendres.

Aquest any ha estat especialment intens, ja que a la representació final, oberta al públic en general, per a commemorar el 30è aniversari, hi van coincidir els tres instituts (Lacetània, Pius Font i Quer i Guillem Catà) i va estar molt bé.

Us volem donar les gràcies a tots, des dels actors i actrius, els escenògrafs, el personal de neteja, el professorat implicat, etc. perquè tots junts hem aconseguit fer realitat aquest projecte!