UNA ZONA DE CONFORT

La comissió LGBTIQ+ del consell d’estudiants de l’institut, formada per alumnat de quart, iniciarà el pròxim dijous 24 de novembre una activitat per a tota l’ESO i batxillerat adreçada a tothom que pateixi LGBTI-fòbia al centre o fora.
Tot i que l’activitat està orientada a la comunitat, estarà oberta a tothom independentment de si pertany o no al col·lectiu per passar temps junts, parlant, aprenent i ajudant-nos entre tots.

L’activitat serà un dijous sí i un dijous no, de 12:00-12:20 a la sala de reunions. Qualsevol que desitgi venir serà benvingut.

En l’activitat es busca el respecte entre tots i totes, que si tenim preguntes les plantegem, que si és necessari demanem ajuda. Es busca la comoditat i la confiança de l’alumnat per fer d’aquestes trobades una zona de confort per a qui ho necessiti.

Us esperem a tots i totes, i si teniu algun dubte busqueu-nos a les aules 1.41 o a l’aula d’audiovisuals que són on hi ha els organitzadors d’aquesta activitat.