SORTIDA ANUAL DE L’ALUMNAT AMB PÈRDUA AUDITIVA

Dimecres passat, es va celebrar la sortida anual d’alumnat amb pèrdua auditiva organitzada pel CREDA de la Catalunya Central.

Com cada any, tot l’alumnat amb pèrdua auditiva del Lacetània hi ha participat i s’han reunit amb una quarantena d’alumnes més d’Educació Primària i Secundària d’escoles i instituts de l’Anoia, el Berguedà, el Moianès, Osona, el Bages i el Solsonès.

La jornada va començar  a les 9 del matí al Parc de l’Agulla. Els estudiants del grau mig d’Animació Sòciocultural de l’IES Guillem Catà de Manresa, eren els encarregats de dirigir i dinamitzar les activitats.

Enguany, les activitats proposades consistien en un seguit de reptes cooperatius i col·laboratius que calia anar superant per arribar a aconseguir el desitjat tresor. Un cop aconseguit l’objectiu, l’alumnat ha pogut dinar al parc i intercanviar experiències, vivències i inquietuds amb els companys i companyes.

Aquesta trobada, cada any, és molt esperada per tots i totes, ja que, més enllà de compartir una estona de jocs i diversió, és una trobada on els alumnes poden crear vincles amb altre alumnat amb qui tenen molt en comú.