JOCS DE HALLOWEEN DE 1r D’ESO

Aquests dies de la castanyada, tots els cursos de 1r d’ESO estem fent unes activitats de Halloween en anglès.  Es tracta que cada classe ho passi molt bé creant jocs pels companys i companyes d’una altra classe i que la llengua de comunicació sigui l’anglès.

Així doncs, els alumnes pensen un joc, escriuen les seves normes i se les estudien per explicar-les en anglès als nois i noies d’un altre grup.  Llavors juguen, i un cop acaben, reben caramels com a obsequi.

Aquesta activitat permet als alumnes ser molt creatius i es realitza enmig de motius de Halloween (aranyes, fantasmes, carbasses, etc.).

En conjunt agrada molt i serveix tant per practicar l’anglès, com per passar una bona i divertida estona amb els companys i companyes.