Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van a Perpinyà

UN DIA A PERPINYÀ

Malgrat que ens vam llevar d’hora va valer la pena.
Després de revisar la documentació dels alumnes, vam pujar a l’autocar i vam enfilar cap a Perpinyà.
Vam parar per esmorzar i anar al lavabo i vam continuar, ja que a les 11h teníem dues visites guiades: una en català pels de 1r d’Eso i una en francès pels de 2n.
Van estar atents, van escoltar i es van comportar!
Seguidament els vam acompanyar a l’altra banda del riu per veure mercats de Nadal.
Allà els vam explicar la feina en grup que havien de fer abans o després de mirar mercats tot dinant.
Els vam dir que a les 15:15h havien de ser al Castellet puntuals i tots hi eren.
Vam arribar a Manresa cansadets però contents perquè tot havia anat bé!
UN JOUR A PERPIGNAN
Le 16 Décembre nous sommes partis à 7h parce que le trajet est long avant d’arriver à Perpignan. Là, on avait deux visites guidées à 11h (les petits de 1r d’ESO avaient la visite en catalan et les élèves de 2ème. en français).
A la fin, les deux groupes se sont retrouvés et on a accompagné les élèves vers l’autre côté du fleuve car là, il y avait les marchés de Noël. De cette façon ils ont pu se promener calmement, faire des achats, manger, faire le travail de groupe… et après un bon moment, ils savaient qu’ils avaient un rendez-vous au Castillet à 15:15h. Tout le monde a été très ponctuel et heureusement ils étaient tous là. On est allés aux bus et voilà, on a fait un voyage de retour pas calme car ils étaient en pleine forme pour crier, chanter…
Finalement, après une pause pour aller aux toilettes, nous sommes bien arrivés à Manresa, fatigués mais contents!
Lidia Gaya
Professora de Francès