COM HA ANAT LA JORNADA DE PORTES OBERTES?

La jornada de portes obertes de Lacetània ha tingut lloc durant la primera setmana del mes de març, però degut a la pandèmia, han canviat moltes coses respecte els anys anteriors.

La Pilar, una coordinadora de les portes obertes, ens va explicar que el que més li va saber greu és que no van poder disposar d’alumnes que hi col·laboressin de manera directa, però sí que  van participar en l’elaboració d’un  vídeo al qual es va poder presentar als futurs alumnes .

A més  amés, es van haver d’adaptar les visites presencials agafant grups reduïts en diferents torns i obrint les portes quatre dies, incloent-hi un dissabte, que va ser el dia més concorregut. Per sort, va fer uns dies radiants, que va permetre a les instal·lacions lluir com es mereixen. Tot es va combinar amb meets virtuals, repartits també en diversos dies, per facilitar que les famílies de les diferents escoles es poguessin connectar des de casa i demanar tots els dubtes que tinguessin.

En resum, han posat tot l’esforç que s’ha pogut per obrir les portes a tothom que hi hagi estat interessat.

Sam D.i i Vicente P.