La Guàrdia Urbana desallotja els ocupants de l’antiga fàbrica l’Escocesa de Barcelona
La Guàrdia Urbana de Barcelona, amb els Mossos d’Esquadra, han desallotjat una nau a l’Escocesa del Poblenou, on més de cinquanta persones vivien en males condicions Aquesta fàbrica es va abandonar a finals de 2007. La Guàrdia Urbana va decidir desallotjar els ocupants a causa de la inseguretat de l’immoble. Informes dels Bombers de Barcelona […]
La Guàrdia Urbana desallotja els ocupants de l’antiga fàbrica l’Escocesa de Barcelona Llegeix més »












