PRÀCTIQUES A LA UPC

Els alumnes de 2n de batxillerat del Lacetània han realitzat aquest dijous dia 12 de gener unes pràctiques d’electromagnetisme al Laboratori de la UPC de Manresa. En total s’han fet tres pràctiques: Llei de Lenz, Camp magnètic generat per bobines cilíndriques i Camp magnètic creat per una bobina. Està previst dur-ne a terme unes quantes més durant les pròximes setmanes.

Gràcies a aquesta coordinació, els alumnes de batxillerat tenen la possibilitat d’entrar en el món universitari i realitzar pràctiques que d’altra manera no haguessin estat possibles, aprofundint així en el món de la física i preparant-se pel nou model d’examen de la selectivitat, on està previst que hi hagi més problemes experimentals.

Agraïm a la professora Laura Conangla, de la UPC, tota la seva ajuda en aquesta coordinació.