Un coet de l’empresa Blue Origin, propietat de Jeff Bezos, ha explotat mentre feia proves a Florida. El coet anomenat New Glenn, no portava tripulació i estava fent una prova abans del seu llançament quan de sobte es va produir una gran explosió. L’accident va provocar una enorme bola de foc i molt fum.
L’empresa ha explicat que no hi ha hagut ferits i que ara investigaran les causes de l’explosió, el problema va passar durant una prova que serveix per comprovar si els motors funcionen correctament, abans d’envidar el coet a l’espai. Blue Origin és una de les empreses que col·laboren amb la NASA en projectes de la lluna.
Els coets New Glem tenen l’objectiu de portar satèl·lits a l’espai i competir amb SpaceX, l’empresa d’Elon Musk. Tot i els anys de desenvolupament, Blue origin ja havia tingut altres problemes recents amb aquest model de coet. Aquest nou incident replanta un altre obstacle per a l’empresa i la seva lluita per ser els millors.


