Trump captura el president veneçolà, Nicolàs Maduro

El dia 3 de gener el món sencer va clarejar amb la notícia que el president veneçolà Nicolás Maduro va ser capturat per soldats del president Trump de EE.UU.

A la matinada del mateix dia es van sentir els bombardejos a Caracas. En aquell moment Maduro i la seva dona van intentar fugir i en sortir d’on s’estaven amagant van ser capturats per l’exèrcit nord-americà. El tema ha generat controvèrsies, molts veuen Trump com un heroi o un salvador, en canvi altres pensen que només vol el petroli i els recursos de Veneçuela.

D’altra banda van circular vídeos en xarxes socials en què es van veure celebrant totes aquelles persones que van haver d’emigrar del seu país celebrant que finalment havia arribat el moment del seu país amb la caiguda del règim de Maduro.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut