Leire Martínez defensa Melody després d’Eurovisió

La cantant Leire Martínez, ex vocalista de l’Orella de Van Gogh, ha sortit en defensa de Melody després de la seva polèmica participació a Eurovisió 2025, on l’artista sevillana va quedar al lloc 24 amb el seu tema “Esa Diva”. 

Martínez va expressar el seu desinterès a participar a Eurovisió, argumentant que el certamen actual està influenciat per factors aliens a la música. Només consideraria concursar si es garantís que la competició es basés exclusivament en l’art musical.

L’actuació de Melody ha generat un ampli debat a Espanya. Mentre alguns critiquen el seu exercici, altres, com Martínez, la recolzen, subratllant la complexitat i les pressions de l’esdeveniment. La controvèrsia també ha revifat discussions sobre la imparcialitat del sistema de votació i la influència de factors extramusicals en els resultats del festival.

Tot i les crítiques, figures com Martínez i altres artistes han mostrat el seu suport a Melody, destacant la seva valentia i professionalisme en representar Espanya en un escenari tan exigent com Eurovisió

Desplaça cap amunt
Ves al contingut