Muntatge i ajust d’un equip de so a càrrec dels alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic

Com ja va sent tradició els darrers anys, a les acaballes del primer trimestre els alumnes de primer curs del CFGS de Manteniment Electrònic, munten un equip de so en configuració de line array en el pati de l’Institut emparats en el mòdul de Manteniment d’Equips de So.

Aquesta vegada, a més de dur a terme l’activitat, van trencar per uns instants el silenci que els darrers mesos submergeix molts indrets del món i, desafiant els 3ºC de temperatura, van descarregar, situar, connectar, configurar, analitzar i fer diverses proves amb l’equip que havien muntat. Es van servir pel fet, d’una tria musical més que discutible, però que va ser suficient per analitzar, sota un clima més atípicament distès, aquells paràmetres que havien estudiat a classe i que més interessaven. Esperem poder seguir gaudint d’aquest tipus d’activitats que els permeten, a banda de fer tangible el que s’estudia a l’aula, agafar el protagonisme en un projecte i en el seu aprenentatge.