L’Alexis i el seu talent per a l’hort

Des de l’arribada de l’Alexis a l’Institut de Sils, el centre té més bon aspecte. L’Alexis és un alumne de 1r d’ESO que té un gran talent per la jardineria, l’hort i el manteniment de les instal·lacions. A aquest noi li agrada molt fer aquestes activitats en el seu temps lliure i té clar el seu futur professional. Per això, ara li farem una entrevista per tenir més informació sobre les seves passions.

• Què fas en el teu temps lliure?

A mi, el que més m’agrada fer en el meu temps lliure, és anar amb la meva moto, conduir el tractor i cuidar l’hort.

• Què és el que més t’apassiona del manteniment? I de la jardineria? I de l’hort?

El que més m’agrada de la jardineria i de l’hort és plantar i descobrir noves espècies de plantes. Del manteniment, el que més m’agrada és arreglar el material de l’institut per tenir unes bones instal·lacions.

• Qui et va transmetre aquesta passió?

Al principi l’escola em va ajudar a desenvolupar la meva afició i quan vaig arribar a l’institut, la Marta Guillaumes, professora de ciències, també em va ajudar.

• Quan fa que dediques temps a aquestes activitats?

Vaig començar a practicar aquesta afició a 3r de primaria i, actualment, la segueixo practicant.

• Quan vas començar a saber que t’agradava?

Des de petit quan jo anava a l’escola bressol em van començat a agradar els tractors. Quan anava a 1r el meu avi i jo treballàvem a l’hort.

Aquesta entrevista ens ha servit per conèixer les tasques que l’Alexis fa per al nostre institut. Estem molt contents de comptar amb ell!

Equip de redacció: Mireia Masso (1A), Montserrat Polonio (1A), Fatu sissoho (1A), Claudia Tejada (1A) Clara Valles (2A), Mariona Pladeveya (2A) Dani Rebollo (2B),Gisela Sierra (2B), Nerea Moreno (2A), Salva Serra (2A), Mª Argimon Vidal (2A).