La coral participa a la UAP

El passat divendres 1 de febrer, els alumnes que formen part de la coral de l’Institut de Sils van participar a la UAP per commemorar el Dia Internacional de la Pau. Aquest any, el musical s’ha basat en la història de “Brundibar” del compositor txec Hans Krása. Els nostres alumnes a través d’aquesta òpera han expressat la necessitat de diàleg, pau i solidaritat. A més a més, la seva actuació ha commogut i emocionat els espectadors. Un cop més, es demostra la il·lusió dels estudiants per participar en iniciatives com aquestes.

Podeu veure més fotografies aquí.