La bústia de l’EdR

Tens alguna idea brillant i vols que es difongui a la web de l’institut? L’Equip de Redacció ha fet una bústia perquè els alumnes puguin aportar les seves idees a aquest taller i convertir-les en articles i notícies. Aquesta es troba a Troia a l’armari del costat de la porta i sempre pots deixar-hi un paperet amb el teu tema.

Per a què ha estat creada? Ha estat creada per dos motius:

1- Perquè els alumnes que no formen part del taller també puguin incidir en aquest canal de difusió tan important per al nostre centre.

2- L’EdR prefereix fer noticies que surtin de vosaltres mateixos, els alumnes, ja que al cap i a la fi sou vosaltres els protagonistes de l’institut.

Com és aquesta bústia? És una capsa de colors.

Com puc escriure-hi les meves idees? Simplement has d’agafar un paper, posar la teva idea per l’article i deixar-lo dins la bústia. Assegura’t que hi ha el nom i el curs, així podrem mencionar-te al final de l’escrit.

Quin benefici hi ha en aportar una idea? Si aportes una idea, ajudes molt a l’EdR a fer textos diversos. A més a més, ajuden a construir un institut més informat i que tots puguem compartir tots els successos i esdeveniments que hi ocorren.

I si no vull que la gent sàpiga que he donat jo la idea? No passa res, simplement pots fer el teu paper de manera anònima.

Des de l’EdR us animem a donar la vostra veu per poder crear molts articles!

Equip de redacció: Mireia Masso (1A), Montserrat Polonio (1A), Fatu sissoho (1A), Claudia Tejada (1A) Clara Valles (2A), Mariona Pladeveya (2A) Dani Rebollo (2B),Gisela Sierra (2B), Nerea Moreno (2A), Salva Serra (2A), Mª Argimon Vidal (2A)