ELECCIONS Cd’A. CURS 2020-2021

Avui dilluns 25 de gener, els alumnes de l’Institut de Sils han votat els 6 membres electes que formaran part del nou Cd’A pel curs 2020-21, juntament amb els delegats i delegades. Per saber els resultats…

La Jornada Electoral ha transcorregut amb tota normalitat. Un cop fet el recompte dels vots emesos, els resultats han estat els següents:

ALUMNAT CURS
Nº VOTS
Bruna Roca 1A 11
Gisela Vázquez 3B 63
Jan Martínez 3A 91
Eloi Moreno 1A 92
Guillem Boada 2C 52
Íker Hidalgo 4C 69
Lluís Gras 1C 37
Martina Quercia 4A 113
Roger March 4C 30
Mar Olmos 3B 59
Riham Echchahdi 4A 78

Dels onze alumnes que van presentar la seva candidatura, els sis alumnes més votats, i que per tant, entren al Cd’A són els següents:

Martina Quercia (113 vots), Eloi Moreno (92 vots), Jan Martínez (91 vots), Riham Echchahdi (78 vots), Íker Hidalgo (69 vots) i Gisela Vázquez (63 vots).

GRÀCIES A TOTES I A TOTS PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ I MOLTES FELICITATS ALS GUANYADORS!