Diada de Sant jordi

El dia 23 d’abril a l’institut vam celebrar la Diada de Sant Jordi. Va ser un dia diferent, animat i divertit on la poesia i el teatre van tenir-hi un paper important i van inundar les nostres aules.

Des de 1r a 4t  vam treballar un nou concepte de poesia: la poesia dibuixada. Aquesta activitat es va intercalar amb dues activitats més. La primera va ser la representació d’una obra teatral anomenada: Canvi de papers. Adaptació de la llegenda de Sant Jordi, treballada des del taller de teatre i protagonitzada per alumnes de 1r i 2n. La segona activitat, una mostra de recital de poesia protagonitzada pels alumnes del Taller de poesia.

Podeu veure més fotografies aquí.