Xerrada tecnològica de l’UdG dirigida a l’alumnat d’últim curs

El Patronat Politècnica fa tres anys que treballa per despertar les vocacions tecnològiques juntament amb l’Escola Politècnica Superior. En aquest sentit, l’Institut de Sils es caracteritza pel seu esforç en ajudar l’alumnat en la seva orientació postobligatòria. Per aquest motiu, els alumnes de Cicles i Batxillerat Tecnològic van gaudir d’una de les seves xerrades titulades Com es fa un videojoc?, a càrrec del docent, Dr. Gustavo Patow.
El professor, de l’àrea de Llenguatges i Sistemes Informàtics del Departament d’Informàtica i Matemàtica Aplicada de la Universitat de Girona, va parlar de videojocs, una disciplina on s’intersequen tant aspectes artístics i creatius com tecnològics i d’enginyeria. Va visibilitzar totes les etapes de la creació i desenvolupament, i com els diferents sistemes interactuen per donar forma a l’experiència final. Va tractar com funcionen els elements involucrats, tals com la fíísica, la intel·ligència artificial o el rendering, i com afecten la jugabilitat.
Va ser una xerrada molt engrescadora que es va exemplificar amb jocs recents… i no tan recents!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>