Últim dia de curs en remull!

El passat 21 de juny, coincidint amb l’últim dia lectiu, els diferents cursos van tenir l’oportunitat d’anar a la piscina municipal i refrescar-s’hi. Per torns, primer cicle i segon cicle, l’alumnat va combinar diferents activitats com anar a La Laguna, al camp de futbol o quedar-se a l’institut fent propostes més lúdiques o dinàmiques que de costum.

Us desitgem molt bones vacances!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut