Tret de sortida a la INS Lliga!

Aquest dilluns 22 de gener va tenir lloc el Draft de la Lliga de futbol de l’Institut de Sils. Van sortir vuit equips de 1r i 2n d’ESO i uns altres cinc de 3r i 4t. Com a resultat, cada dimarts i divendres es jugarà un partit de 1r  2n d’ESO i els alumnes de segon cicle, per la seva banda, disputaran el seu matx els dilluns i dijous.

Pel que fa a novetats, l’alumnat podrà autoarbitrar-se i, a més, atorgar un punt extra al contrincant si han jugat de forma esportiva. En aquest sentit, el mal comportament a fora del terreny de joc també tindrà repercussions i les incidències podran comportar un dia d’expulsió al torneig i perdre’s el partit a banda de tenir-se en compte en la nota de la matèria d’Educació física.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut