Uneix-te al Club de debat!

Arran de la prohibició dels mòbils a l’institut s’han proposat diferents alternatives, com els patis dinàmics esportius i el torneig de futbol. En aquest sentit, i mitjançant una iniciativa sorgida del mateix alumnat, ha nascut una proposta nova i interessant: el club de debat conduït per Ferran Turon, coordinador informàtic i projectista.

La trobada té lloc els dijous al segon pati i consisteix a informar-se d’un tema o fet d’actualitat per després explicar-lo i discutir les controvèrsies que genera. Podreu trobar el grup d’alumnes a l’aula Maker, al primer mòdul, i us incentivem a tots a provar aquesta activitat!

Haochen Liu