Sortida 2n ESO Cosmocaixa

El dimarts 6 de novembre, els alumnes de 2n ESO van anar a Barcelona al Museu de la ciència amb l’objectiu d’aprendre i agafar idees  per la realització del projecte que estan treballant aquest mes “Toca firar-se”.  Podeu veure més fotos aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut