El dissabte 16 de març va tenir lloc el sopar solidari organitzat pels alumnes de 3r d’ESO a la sala La Laguna de Sils com a producte final del Projecte “De la D de Democràcia a la P de Participació”. La programació va incloure una quina, un sopar vegetarià i va concloure amb un moment musical a càrrec del Dj Nhoa. Es van recaptar fons per a l’Associació ADDA que vetlla pels drets dels animals. Volem agrair la participació de tots els que van formar part de l’esdeveniment.
Sopar Benèfic
Moltes gràcies. Aquí podeu veure unes les fotografies.



