Save our planet!

Els alumnes de 1r d’ESO han elaborat uns vídeos-denúncia en el marc del projecte Save our planet. L’objectiu és conscienciar a la gent del seu voltant que cal actuar i, en conseqüència, proposen mesures com el reciclatge, estalviar o utilitzar materials reutilitzables. Podeu veure més imatges aquí.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut