Sortida “Tot és química”

Com a cloenda final del projecte que estaven realitzant els alumnes de 3r ESO, el passat dimecres dia 6 de març, es varen desplaçar fins a Terrassa, per anar al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (MNACTEC). Aquí podeu veure algunes de les fotografies que es fer.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut