Els alumnes de 2n visiten Can Moragues

Aquest dimarts 13 de febrer els alumnes de 2n d’ESO han anat a la Finca Can Moragues, una masia de Riudarenes on la Fundació Emys ha establert la seva seu. Com sabeu, l’entitat es dedica a la conservació de la biodiversitat i a la protecció de la natura i des d’allà produeixen melmelades pròpies i altres productes ecològics per comercialitzar-los.

Els alumnes, repartits en dos grups i mitjançant dos torns, han pogut conèixer de primera mà els obstacles i les dificultats que hi ha en l’agricultura i han après més sobre aquest sector tan fonamental i d’actualitat aquests dies. La visita s’emmarca en el projecte Tomates o cireres i permetrà aprofundir més en les competències que s’hi treballen.

Per Nora Gamell i Elise Van der Goes