2n ESO – Passejada per Vallcanera

Divendres 20 de setembre, els alumnes de 2n ESO van fer una sortida de tutoria pels voltants de Vallcanera, amb l’objectiu de conèixer millor el nostre entorn i fer dinàmiques de coneixement i cohesió de grup.

Podeu veure més fotos aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut