Una alumna del centre guanya el 1r premi del Concurs Escolar de Dibuix

El novembre passat l’empresa Llagosnet va organitzar un certamen de dibuix al qual la docent Laura Cuéllar va decidir participar amb l’alumnat de 1r d’ESO. Tots van disposar de dues sessions per dibuixar una mà amb rerefons sostenible i l’alumna Marta Mesa, de 1r C, s’ha alçat amb el guardó. El seu dibuix Terra blava va agradar al jurat del concurs perquè, segons ells, “transmet un missatge d’actualitat alarmista de manera molt artística”. La Marta ha guanyat un joc de taula per ella, unes motxilles estampades amb el seu dibuix per a cada company de classe i una dotació de material de neteja per a l’institut.

Des d’aquí felicitem la nostra companya i agraïm a l‘empresa de distribució de productes de neteja de Castell d’Aro tant la iniciativa com els obsequis.

Podeu disposar de més informació al perfil d’Instagram @concurshigienesostenible.

Jan Ciurana i Roger Forest