Ens enlairem amb equips

Els alumnes de 1r d’ESO ens hem proposat un repte molt emocionant en el marc del projecte “Cooperar per aprendre”. En grups cooperatius construir la torre més alta, utilitzant espaguetis i núvols de sucre amb les estratègies de cada un dels membres de l’equip. Ens hem adonat que cal ajudar-nos i implicar-nos tots i totes per aconseguir el nostre objectiu. Els somriures han estat assegurats i ens ho hem passat molt bé!

   

     

   

    .

  .  

     

   

.   

  

  

  

  

  

  

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut