Concentració: No és no Feu un comentari / Per Suport Informàtic / 14/05/2018 / ESO 1 ESO 2 Notícies El passat dijous 10 de Maig, els alumnes de 1r cicle, es varen concentrar davant de l’institut, per donar suport a la vaga que gran part de l’alumnat de 2n cicle va fer.