Els alumnes de 1r ESO, el passat dijous 8 i divendres 9 de novembre varen anar a Santa Pau. Aquí podeu veure totes les imatges.
Els alumnes de 1r ESO, el passat dijous 8 i divendres 9 de novembre varen anar a Santa Pau. Aquí podeu veure totes les imatges.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress
