1r ESO – Colònies Volcà Sta. Margarida

Els alumnes de 1r ESO han fet una Sortida de tutoria a Santa Pau, la Garrotxa. Han passat dos dies i han pujat al volcà de Santa Margarida i han compartit jocs i dinàmiques a l’aire lliure. A continuació podeu veure algunes imatges aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut