Comiat de 4t

El divendres 18 de juny vam acomiadar els alumnes de 4t d’ESO de la promoció 2017-2021. Una promoció molt col·laboradora, molt implicada, molt generosa i amb un gran esperit d’equip tant de grup-classe com d’institut. Han sabut apropar-se al professorat per fer-se conèixer i sobretot per fer conèixer les seves idees. Un grup de joves amb empatia, amb energia, amb constància, amb rigor i coratge. Els desitgem molt bona sort en el nou camí que comencen.

Podeu veure les imatges aquí.

Podeu veure vídeo del comiat aquí:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut